Smink

Ida har skrivit lite om smink och sådant några gånger och nu senast så hade hon en länk därifrån man kunde beställa så jag kikade in där och det såg ju riktigt vettigt ut.

Ska tydligen vara riktigt bra produkter och jag måste ju säga att dom känndes då iaf väldigt billiga, plus att jag hittade att dom hade glitter vilket gjorde mig helt såld.

Jag har någon sjuk fasination utav ting som glittrar ( på ett speciellt sätt ), kan bli som förtrollad och paralyserad och på sätt å vis börja må riktigt riktigt bra samtidigt som en glädje sveper över en. Jag kan verkligen inte förklara vare sig varför eller hur detta kommer sig men det har funnits med mig sedan tidig ålder.

Vet att jag norpade glitter burkar från fritids just av anledningen att dom glittrade. Brukade kunna skämta om att jag var en skata. Norpa saker är ju något som jag slutade med då men att jag blir som jag blir när jag ser glitter det sitter fortfarande kvar.

Per är så söt så han vet ju vad han ska köpa till mig när han vill överaska eller liknande, något som glittrar sådär som jag gillar.

Men ska kolla igenom SIDAN lite bättre sedan tänkte jag och få ihop ett set eller vad man ska kalla det som man kanske kan beställa sedan när man får pengar över. Börjar ju bli i lite behov av nytt puder dock då det jag har håller på att ta slut. Tack Ida för tipset.



Kommentarer
Postat av: Kaka

hihi varsegod! Men låt mig testa det lite bättre innan du köper så vi inte båda köper dåliga produkter. Eller ja, du får väl göra precis som du vill med den saken.. :P haha

2008-11-13 @ 19:05:28
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

hehe tackar att jag får välja själv ;D nej då men jag väntar på att du gjort en längre bedömning av det hela. :)

2008-11-13 @ 21:19:56
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0