Snart är det ju Jul

Det är idag mindre än en månad kvar tills dess att det är julafton, vad ska ni göra till jul?

Ser framemot att det snart är dags att pynta, granen lär jag få klä själv iår. Ja Per har iaf svurit på att han inte ska delta speciellt mycket i det iaf pga tidigare år. Stackarn. Men lite skulle han vara med iaf och jag har lovat att jag ska bita mig själv i läppen lite mer än vanligt då. Nu låter det som jag är jätte elak med honom med det är ju inte funderingar kring OCD helt utan anledning.

För dem som inte vet så är OCD bokstavkombinationen för Tvångssyndrom, som det oxå verkar som jag kan få en diagnos på.



Appropå diagnoser så har ju Per fått sina nu och jag hade 100% rätt rörandes dem. Han har Aspberger Syndrom och ADD ( samma som mig men givetvis på andra grunder ). Men det visade att han som mig låg en bra bit över vad som är normalt på de flesta grunderna på IQ testet, inte för att jag någonsin tvivlat på hans förmågor direkt. Han har ju visat att han är jävligt smart tidigare.

Men det känns himla skönt att det är klart nu dessutom så går det att fokusera helt och hållet på att han blir anställd.

Men tillbaka till ämnet jul. Jag har fått förbud att pynta något innan det är dags, inte för att det är någon fara för rätt ska vara rätt. Men ska inte julpynta förrns vi fått iordning möblerna och så här hemma.



Kommentarer
Postat av: Räv

Hänga ut pers diagnoser, hurra hurra :/

2008-11-26 @ 00:28:38
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja snart är det dags för pynt, tjoho! :-D Fast jag måste köpa gardiner till köket, jul gardiner måste man ju ha ;-)

2008-11-26 @ 09:36:57
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Räv:

Givetvis har jag pratat med Per om det först och om inte annat så går det att läsa i även Pers blogg som han skrivit själv. Han tycker det bara är bra att folk får veta och få en förklaring på det att han inte pratar så mycket exempelvis :)

Men det är bra att du reagerar och bryr dig, det värmer <3

2008-11-26 @ 11:06:53
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

oja det håller jag med dig om.. fast jag har ju inga själv heller.. så måste allt ta och införskaffa sådant jag med ;)

2008-11-26 @ 11:10:27
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0