Tävling!

Inlägg 200 har passerat så nu är det dags för min absolut första tävling, jag hoppas den blir bra och att alla blir nöjda.

Det går ut på att göra så mycket reklam för min blogg som möjligt i sin blogg. Man kopierar bild och text här nedanför och lägger in i sin egen blogg och länkar hit till detta inlägget. Efter att man gjort det skriver man en kommentar här där man länkar till sin blogg och det inlägget man skrivit, detta givetvis varje gång man gjort det.

----------------------------------- Kopiera härifrån -----------------------------------



Jag är med och tävlar om en fotosession.
Var gärna med och tävla du med.

----------------------------------- till hit -----------------------------------

Reglerna är sådana att det går endast att göra reklam en gång per dygn ( ett dygn räknas per kalenderdag ). Efter att tävlings perioden är slut så kommer jag att kolla igenom alla och kontrollera så det gått rätt till. Skulle det bli oavgjort så löser det sig då.

Priset kommer bestå utav en 1 - 2 timmars utomhus fotosession ( givetvis inom rimliga gränser ) med 3 stycken kopior i storlek 30*45.

Fotningen äger rum här i Karlstad eller möjligen vissa tider på året uppe i Sundsvall /Härnösand. Tid och plats i övrigt planerar vi gemensamt när tävligen väl är avgjord. Priset är till ett värde av ca 850 kronor.

Tävlingen kommer att hålla på i 3 veckor, dvs sista dagen är Fredagen 5 December 2008,  vinnaren att presenteras här i min blogg så snart allting är räknat och kontrollerat.

Har ni frågor eller synpunkter så är det ju givetvis bara att höra av sig.



Kommentarer
Postat av: erika johansson

jag är gärna med och gör reklam för min käre tremänning=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0