Time can do so much

Man kanske ska ha en Veckans Låt bland allt det dära dagens, men kommer ju aldrig riktigt komma ihåg att skriva om det jag säger att jag ska göra. Men gillar ändå den ideen.

Så tror jag ska genomföra Veckans Låt, men som vissa av er vet så är jag väldigt duktig på att kunna lyssna på en låt många gånger och väldigt länge.

Har blivit väckt betydligt tidigare än vad som var tänkt idag men orkar inte riktigt gå och lägga mig igen för då tvivlar jag på att jag faktiskt kommer kunna komma upp när det väl är dags. Men med tanke på när jag lade mig så är jag himla glad att jag inte behöver köra dit in själv.



På Fredag ska jag till EBL skolan och testa men ska jag vara helt ärlig så har jag verkligen ingen lust, inte en vecka när jag sover såhär dåligt och lite som jag gör nu. Att jag får en syssla på dagen gör ju inte att jag har det lättare att somna på kvällen och vill heller inte behöva äta sömnpillrena för ofta så man blir beroende av dem.

Fast egentligen vet jag inte om jag verkligen vill gå där alls, alltså jag menar visst är jag tacksam för att jag får den här chansen och den är säkert bra men jag vet som sagt inte om jag verkligen orkar eller vill. Känns lite som jag återigen går med på saker för att göra andra nöjda, inte för min egen skull. Det säger ju sig självt då att resultatet inte kommer bli särskillt lyckat.

Och även om det skulle vara jätte roligt att utbilda lite inom foto så vill jag egentligen inte riktigt det heller och det känns som man mer är utnyttjad än vad man får ut av det. Som sagt så tycker jag EBL skolan är en jätte bra idee och som jag verkligen vill stödja, men jag vet inte om jag orkar just nu i denna period som jag är i.



Känner på mig att jag kommer försöka ta mig ur detta så snart jag kan då jag faktiskt inte vill, men vill samtidigt inte göra folk besvikna så frågan är ju om jag kommer försöka krångla mig ur eller bita ihop för andras skull. För jag kan säga att jag till stor del som det är just nu inte är för min egen skull som jag går med där.

Jag vill få fokusera på mitt fotande och sådana saker, inte hålla på att pyssla en massa. Kommer bara resultera i att jag blir mer stressad som i sin tur leder till att jag sover ännu sämre som leder till att jag är ännu tröttare och det blir bara en ond ond cirkel utav det hela.

Jag vill inte och jag orkar verkligen inte nu..



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja du det är inte alltid så lätt tyvärr. Allt man bör och inte bör göra.

2008-11-11 @ 17:47:49
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Ja nej det är verkligen sant det, tyvärr. Men jag antar att livet skulle bli himla tråkigt annars.

2008-11-11 @ 20:05:30
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är EBL?

2008-11-11 @ 22:31:30
Postat av: Kaka

det var jag som av ngn anledning blev anonym ^^

2008-11-11 @ 22:32:19
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Det är Ett Bättre liv :) gratis kurser ( som dock inte ger några betyg ) för dem som har det socialt jobbigt exempelvis. Ett sätt att få komma ut lite från instängdheten som lätt blir i hemmet. :)

2008-11-12 @ 03:57:02
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0