Sova idag eller imorgon?

Idag sov jag påtok för länge, vilket i sin tur resulterat i att jag verkligen inte är det minsta trött just nu samt att den där förbannade ångesten attackerar en så snart man ens börjar fundera på att gå och lägga sig.

Borde egentligen ha lagt mig redan då jag ska upp tidigt imorgon och åka till EBL skolan, men ja som sagt så är det inte så lätt för mig. Visst jag kan ta piller och så men får ju ångest av det med för jag vet ju att det är ett förberedande för att sova vilket gör att jag inte kan slappna av och då funkar ju inte pillren sådär överdrivet bra.


Modell: Sofie Hurtig.

Men ska bli intressant, trotts tiden, att se vart detta kan leda och ge. Jag hoppas det är trevligt och lever upp till de förväntningar jag har. Men det som känns riktigt bra är att jag faktiskt kan avsluta när jag vill om jag känner att det inte passar mig.

Kanske man klarar av att göra en dygnare och lägga mig när jag kommer hem därifrån istället?

Längtar lite till julen gör jag oxå, ska bli skönt att komma hem till Norrland och hela familjen och vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0