Utmanad

Utmanad av Katarina

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
- Packare på Konsumbageriet
- Packare på Oskars Surströmming
- Dagisfröken
- Truckstädare på SCA Tunadal

Fyra filmer jag kan se om och om igen
- The Neverending Story
- Dawn of the Dead
- Boondock Saints
- Shaun of the Dead

Fyra städer jag har bott i
- Söråker ( über alles )
- Sörberge ( där jag hade min första egna lägenhet )
- Skoghall
- Karlstad

Fyra teve-serier jag gärna ser
- Family Guy
- Scrubs
- Grey's Anatomy
- 2 1/2 Män

Fyra ställen jag vill åka till
- Skottland
- Usa ( för att hälsa på familjen )
- Ryssland
- Japan

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
- Bilddagboken ( pinsamt men ja )
- Deviantart ( sågott som varje dag )
- Diverse bloggar
- Aftonbladet

Fyra favoriträtter
- Mammas Potatisgratäng ( den absoluta favoriten )
- Pers Potatisbakelser
- Pappas Köttfärssås
- Ming Palace Friterade Kyckling ( mmmmm )

Fyra ställen där jag trivs
- Hemma i Söråker
- Hos mor o far
- På vägen mellan Karlstad och Sundsvall
- Hemma

Fyra personer jag utmanar
- Ida
- Palle
- Sara
Sofie



Kommentarer
Postat av: Sara

Satt just och läste igenom vad jag blivit utmanad på. Jag kommer inte kunna svara på alla så jag bryr mig inte om att ens försöka :-P

2008-11-14 @ 18:02:42
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

hehe ja nej det är ju absolut inget tvång ;D

2008-11-15 @ 15:10:28
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0