Vissa delar

Idag är jag lite chockad men stolt över mig själv som är vaken denna tiden, men inatt har jag faktiskt sovit under vettiga tider och har klivit upp nu för att jag inte kan sova längre.

Brukar ha jätte svårt att komma upp innan klockan 8 vanligtvis men idag så kom jag upp redan vid 6 då Per klev upp. Känns skönt och det känns som ett hopp om att faktiskt kunna ställa dygnen till rätta finns, dock brukar det kunna vara ltie tråkigt att vara uppe såhär tidigt men får väl göra ltie nytta kanske.

Har ju en betald fotning som jag måste retuschera klart alla bilderna till, inte för att det är så jätte mycket att göra egentligen.

Ibland nästan skäms jag lite över viss musik som jag gillar, älskar ju som de felsta vet rock, hårdrock och metal samt lite gott och blandat. Men det finns en del som jag inte talar om allt för ofta men som jag har en liten förkärlek för och det är Happy Hardcore, mest för basens skull visserligen.

Det är väl egentligen inte så farligt då det är rätt flummigt och inte så superseriöst men samtidigt.. ja nej jag vet inte. Bra musik är bra musik oavsett genre.

Har fortfarande inte riktigt fattat att det blev så mycket pengar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0