When will you say..

Ja det är hög tid att jag tar och uppdaterar min blogg, kan inte riktigt sätta fingret på varför jag inte uppdaterat den på så här lång tid men ddet är väl bara det att jag inte har orkat med riktigt.

Det har väl i sanningens namn inte hänt överdrivet mycket sedan jag skrev sist. Det var rollspel igår kväll med Peter o Patrik ja och så mig själv och Per givetvis. Var himla roligt iaf och blev många skratt. Var ju meningen att Per skulle leda Eon egentligen men då det var så få från gruppen som kunde/ville vara med så bestämde vi att vi spelar något annat istället och då ledde Patrik ett spel från World of Darkness har jag för mig det hette, kul var det iaf.

Sedan ikväll ska vi på en fest hos Peter B, synd att inte alla kunde vara med dock men det blir nog himla roligt iaf. Ska bli lite skönt att komma ut och umgås med vännerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0