Whenever you go

Har även varit lite på EBL skolan och gjort mer julkort sedan sist, blir riktigt bra tycker jag och det är kul att vara där även om det känns lite som att man inte får ut så jätte mycket egentligen.

Okej, det stämmer väl kanske inte helt. Får ju träffa folk och komma ut och så men det känns lite jobbigt att man inte får några betyg eller liknande av något man gör, inte för att jag riktigt kan luska ut hur betygsättning av skapande av julkort skulle gå till direkt. Men det känns som jag har mycket annat som jag behöver göra istället för detta.

Senast här pratade jag med en tjej här på EBL skolan som tipsade mig om UNO lite, visst har ju kännt till det tidigare men aldrig riktigt vågat mig in där. Men ska dit på onsdag då det tydligen är en stickkurs där. Tänker mest gå på det för att få möjligheten att vara där och kolla in vad det är för ställe.

Fotosessionen som skulle varit igår blev framflyttad till nästa vecka istället av personliga anledningar. Men nu ska jag sätta mig och jobba på de sista bilderna från betaljobbet så jag blir klar någon gång och det blir en nöjd kund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0