Aktiv

Ja idag, eller igår egentligen om man ska följa klockans anvisningar, så har jag varit riktigt duktig och aktiv och gjort mycket nytta.

Jag har försökt att studera lite fotoideer och kommit fram till ngåot själv, har väl gått sådär lite halvdant men det är på g iaf.

Har gått med i en tävling på deviantart.com med en av mina bilder, lär väl antagligen inte vinna men känns bra att försöka vara lite mer aktiv där iaf och få lite med publicitet. Vinner man så blir det ju VÄLDIGT mycket publicitet och en massa roliga priser var det, men i ärlighetens namn så är jag mest ute efter att bli featured i deras dagböcker, skulle vara roligt iaf.


Fotosessionen är nu uppe på modellbilder.se med den vackra Sara L


Har laddat upp en session på modellbilder.se med Sara dessutom, känndes himla skönt att få det gjort kan jag lova. Sedan har jag även fått kontakt med ett X antal fler modeller som det ska bli kommande sessioner med, är väl redan uppe i 5 - 6 sessioner och väntar svar från betydligt fler.

Vissa svar kan verkligen göra en riktigt glader, som en jätte söt tjej som skrev att det skulle vara en ära att bli fotograferad utav mig. Sådant värmer verkligen att höra och får en ju verkligen att tro på sig själv.

Har ju visserligen kunnat vara lite mer aktiv här idag, men inte haft den sortens lust att skriva.


Även fixat om denna bilden som jag gillar så på Sara O ( Wilykit )

Har ju även haft möte med mitt Personliga Ombud, Lena, idag dessutom. Vi satt och pratade en massa och började skriva på brevet till remissen.

För att sammanfatta så detta har varit en bra och produktiv dag så jag är himla nöjd.



Kommentarer
Postat av: Räv

Hur går det med företaget då? ^^

2008-10-24 @ 18:44:28
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Räv:

Jodå det går sakta frammåt gör det men det blir ju inget förrns vi vet säkert att Per har jobb och så, dvs lär inte bli förrns i slutet av våren eller runt höstknuten som det drar iväg :)

2008-10-25 @ 01:26:36
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0