Bloggtorka

Jag är verkligen oinspererad att skriva något här och jag kommer verkligen inte på något att skriva om.

Idag fick jag god mat av Per och imorrn ska han ta med potatisgratäng med hem. Ska bli trevligt och så kommer ju Pappa och Gunilla imorgon.

Annars så är det bara städa för fulla muggar som gäller.

Imorgon kommer ju kameran oxå, längtar som ett tok och hoppas den är bra och inge fel på den.

På Söndag kommer kanske Diamon och SvartLisa att få ett nytt hem dessutom, känns skönt och hon verkar vara bra för dem. Men det återstår att se antar jag.

Ska träffa Lena, mitt personliga ombud, igen på Torsdag och då börjar vi med en sak som kan bli en sån otrolig förändring i mitt liv. Vad, ja det tänker jag faktiskt inte berätta, inte än iaf.



Kommentarer
Postat av: Kaka

Gillar verkligen namnet Diamon!

2008-10-17 @ 13:54:38
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Tackar :D Jo är tämligen förtjust i det själv ;) Taget från Diamant.

2008-10-17 @ 14:58:58
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0