Den fanns där under

Idag hade Per med sig mat hem igen, ja det har han nästan varje dag egentligen.

Men idag fick jag Kålpudding tillsammans med rotfruktsgratäng och stekt ägg, var riktigt gott faktiskt. Vet att jag sagt det tidigare men är så otroligt glad att äntligen inte behöva oroa sig för vad man ska äta. Imorgon ser det ut som det blir någon form av stekt fisk tydligen.


Idag är än så länge en tråkig dag..

Annars har det än så länge idag faktiskt inte hänt så mycket, halvsov i badkaret ett tag.

Ja nej har väl inte så himla mycket om att skriva om idag. Kanske blir nytt rekord trotts tråkiga inlägg idag?

GLÖM INTE att rösta på vilken färg ni tycker passar bäst till hemsidan.

Man kanske skulle göra lite nytta istället?



Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja snällt att du bryr dig ju :) Ah biosen ja. Funderade på en cuad core som sagt, men vet att mitt moderkort helt säkert behöver en bios update isåfall, och eftersom jag inte vet modellen så vet jag inte om det finns. Så får köra på säkra kort helt enkelt. Får köpa en riktigt vass lite längre fram i tiden istället när man blivit rik hehe

2008-10-09 @ 17:16:17
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: Evelina

Pauline:

Låter ju riktigt bra det :D

Kul att ha å pyssla med och så :D Varit ute något mer med kissen?

2008-10-09 @ 17:23:59
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Pauline

Njae, är ute med kissen ibland, hon vill ut hela tiden men jag är lat hehe. Men känns inte så kul att gå ut med henne när det är tråkigt väder. Ska väl fixa en lite trappa från balkongen så småningom så hon kan springa fritt istället.

2008-10-09 @ 19:41:01
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: Evelina

Pauline:

Det tycker jag låter som en underbar idee :D Tror jag hon kommer tycka mycket om :) Är dom små "mammiga" eller "pappiga" förresten? :D

2008-10-10 @ 00:35:25
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0