Don´t leave me hanging

Längtar lite tills vi kan fortsätta med uppdraget i rollspelet Dark Heresy.

Det är så otroligt spännande där vi är nu och vi var lite tvugna att avbryta mitt i när det är som mest spännande, med viss risk att min karaktär dör.

Men nu ska jag inte vara så nördig och prata en massa om det utan satt och funderade lite över om man skulle klippa sig eller ej. Isådanafall riktigt kort, har egentligen en specifik frisyr i åtanke. Men jag vet inte riktigt men det känns inte riktigt som min ansiktsform passar med kort hår så himla bra.

Glöm inte att läsa och rösta på vilken färg som passar bäst till hemsidan..



Kommentarer
Postat av: Pauline

Nej jag vet att det inte behöver passa bara för att det är samma märke. Men alla moderkort som tar AMD socket am2 kan ta den processor jag beställt, så det går. Kollade såklart upp innan jag beställde då jag inte har råd med att beställa 2 :P

2008-10-09 @ 14:51:32
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: Evelina

Pauline:

Ja nej det förstod jag :) Kanon kanon jo jag antog nästan att du kollat upp sådant innan, ville bara dela med mig av det vi visste för att minska risken att dt blir fel :) Vill ju att det ska gå bra för er.

Ah det var biosen som inte var kompatibelt på det vi hade köpt :D

skönt då hoppas jag man får se et båda online snart igen då ;)

2008-10-09 @ 15:30:41
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0