Drömmen here I come

Jag kan inte tacka pappa nog för att han tror på mig och för att han erbjudit sig att låna ut pengar till kameran.

För att komma till det så beställer pappa den åt mig nu, så.. ja jag vet inte vad jag ska säga jag är bara så obeskrivligt glad och tacksam.

Blev så glad när pappa sa att han gör det nu och att han säger att jag kan betala tillbaka när jag är kännd, även om det är lite på skoj och jag ska betala tillbaka så mycket jag kan när jag kan så värmer det ändå att höra att han tror på mig så pass mycket.


Min sötaste hjälte pappa <3

För dem som inte förstått det så handlar det ju inte bara om att få kameran utan en möjlighet att gå vidare och att faktiskt kunna börja tjäna pengar på det man gör. Så det är en investering för framtiden och för yrket, ska jag skapa mig ett namn så ska det ju göras rätt.

Tack pappa, jag kan inte beskriva riktigt hur glad du gör mig och hur tacksam jag är.
Älskar dig, det gör jag visserligen oavsett men nu gör du mig så oerhört lycklig.

Jag hoppas nu bara att jag ska göra er stolta.. pappa, mamma, syster, älskling, familj och vänner..



Kommentarer
Postat av: Räv

Grattis :D

Vissa har det jävligt bra ;)

2008-10-04 @ 10:07:22
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Räv:

Tack o tack :D

Har väldigt snäll pappa som tror på mig så jao :D

2008-10-04 @ 12:51:30
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Daddy-O

Vet att du kan det där med att fotografera. Sen om du blir känd eller inte spelar inge större roll. Fast det gör ju inget om du blir känd och tjänar en massa pengar, men huvudsaken är att du kan hålla på med det du mår bra av. Av egen erfarenhet, så vet jag att man måste få utöva och hålla på med det man gillar för att må bra. Meka å köra jänkare är min måbra grej. Kram!

2008-10-05 @ 16:15:43
Postat av: Evelina

Pappa:

Va du är go pappsen <3

Blir jag kännd och tjänar en massa pengar så ska jag köpa dig din drömbil och blir jag riktigt rik så 2 stycken, en du kan åka med och en du kan meka med. :D Håller helt och hållet med dig. Man måste få göra det man brinner för att ens komma någonstans i livet.

Älskar dig pappa :D

2008-10-05 @ 17:08:25
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0