En framtid

Det känns som det är så mycket som börjar släppa och faktiskt häna nu när jag fått den nya kameran.

Har en hel del fotosessioner att se framemot nu, är uppe i 15 stycken här framöver. Responsen som jag fått än så länge är dessutom väldigt rolig och uppmuntrande. Än så länge har alla blivit jätte glada och vissa har nämnt att dom även tänkt tagit kontakt med mig tidigare dessutom.

En modell kommer dessutom från Göreborg för att vi ska fota.

Ser verkligen framemot alla fotograferingar, även om jag är väldigt nervös över det med att träffa nytt folk som jag inte träffat innan. Men så känns det iaf bättre nu än tidigare.

Snart ska väl företaget dras igång oxå.



Kommentarer
Postat av: Räv

"Snart ska väl företaget dras igång oxå."



Sa du inte till vår/höst? :P Det är en bit kvar.

2008-10-26 @ 18:49:36
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Räv:

Jo men det är inte sååå långt dit precis :) Och tiden går fort så vipps så är man där när det är dags :D Kan ju självklart bli lite tidigare oxå, men siktar mot Maj ungefär och dit är det itne så långt :)

2008-10-27 @ 01:53:40
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0