En till och du får gå

Håller på att funderar lite på olika fotoideer som jag vill fota.

Har ju ett par stycken redan på lager men känner att jag behöver ha fler och att jag skulle behöva fota lite med mer en idee till några bilder finns istället för ett tema bara. Även om tema fotningar är roliga de med så känns det som att några större ideer så att säga skulle vara bra att ha.

Har en som är lite smått baserat på ett sagotema, det är en karaktär från en saga iaf om man säger som så. Det involverar lite blod och sådant dessutom, låter väldigt svart och svårt men tror det kan bli riktigt snyggt. Detta har jag även hittat en modell till som jag tror skulle passa himla bra.

En annan idee som jag har kommer jag behöva hjälp med och jag hoppas att söta lilla Ann vill hjälpa mig med den, den kan jag säga direkt att det är ett zombie tema på. Här har jag oxå hittat en modell som jag vet passar himla bra.

Sedan har jag ett par ideer som är väldigt mycket svårare att genomföra då det behövs väldigt mycket rekvisita. Men har hittat många av mina gamla ideer som jag skrivit ner lite här och där.

En idee jag har är att fota till min saga/historia jag skrev för ett bra tag sedan om Elvike och slottet Fanghard. Skulle vara roligt att få lite riktiga bilder till den.

Sedan skulle jag väldigt gärna vilja fota Poison Ivy, vilket slog mig nu att det har jag nog ganska precis fått kontakt med en jätte bra modell för som har rött hår och hennes ansikte passar jätte bra.

Ja finns många ideer jag vill fullfölja men det är inget jag tänker eller kan eller vill lägga ner tid och energi på tills dess att jag har en bättre kamera. Och har en hel del ideer mer än detta och fler kommer det att bli.



Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du har så mycket idéer Evelina :-)

2008-10-03 @ 10:47:03
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Och tro inte att du kommer undan ;) moahaha :D hehe har allt några på g för dig med ;D

2008-10-03 @ 21:00:11
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0