Förvirrande

En sak som jag alltid har svårt med är mail, visst jag har väl inga problem direkt att skilja spam från riktiga mail och liknande.

Men ibland så kommer det mail som är som spam men personliga, med exempelvis ens namn. Det är då jag blir lite konfunderad om det är på riktigt eller faktiskt är någon form av spam.

Detta är inte första gången jag får mail från olika ställen, bästa att förklara dem som är nog communitys.

Första mailet jag fick var från någon sida som jag inte kommer ihåg, där dom skrev att dom älskade mina arbeten och gärna skulle vilja se mig gå med hos dem på deras sida. Visst det känndes ju mer seriöst än vad deviantart gör, speciellt med tanke på att det verkade vara betydligt mer utvalda artister med där.



Har nu fått ett mail från ett annat liknande sådant ställe nu, men har itne riktigt orkat gått igenom mailet helt och hållet och har inte läst så mycket på hemsidan deras ännu, men ska kolla vidare lite på den. Den känndes ju iaf rätt proffsig och det var ju en fin sida. Det var från dessa jag fick mail, Art Limited.

Men man kan ju inte låta bli att undra hur många som fått mail skickade till sig, speciellt med tanke på att dom lär ha fått tag i en via deviantart och där är det ju inte lite medlemar precis.

Men paranoid som jag är för sådant här så lär jag antagligen inte gå med, men det återstår ju att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0