Glader

Jag kan ju inte säga annat än att jag är på riktigt bra humör just nu och det blir bara bättre och bättre känns det som.

Så glad att pappa tror så pass på mig att han erbjöd sig att låna ut pengarna till kameran, nu känns det som det börjar rulla på. Vi låg och pratade Per och jag igår och kom fram till det att när han blivit anställd så försvinner ju försörjningstödet som vi går till stor del på just nu och jag blir helt bidragsfri, ja Per med såklart. Så då sa vi det att då kan jag ju lika gärna starta upp mitt företag lite smått, aneldningen vi inte gör det nu är just av den anledningen att soss försvinner och vår ekonomi blir galet instabil, men då har jag ju inget direkt att förlora på att försöka.

Det är klart att det kommer till lite mer utgifter men med Pers lön så ska vi klara det, utan några direkta problem, så länge lönen är vad han arbetsgivare har sagt att den ska vara.
Men det är ju inget som är bestämt ännu och jag ska ju kolla in det lite mer innan vi kastar oss in i något sådant.

Ikväll ska vi spela fortsättningen på rollspelet som vi spelat tillsammans med Fribe, ska blir himla roligt och det är ju så himla spännande så man längtar ju till varje gång man får fortsätta att spela. Henrik skulle kanske komma och vara med ett tag i kväll oxå, men det var inte säkert så vi får se vad som händer.

Jag är iaf väldigt munter för jag vet att vi aldrig skulle få råd med kameran om det inte vore för pappa vilket inneburit att jag måste ha lagt ner min passion i livet och stora delar av mina framtidsplaner och drömmar. Tack pappa.



Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att det går så mycket frammåt med fotograferingen :-)

2008-10-05 @ 12:14:20
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Tack så hemskt mycket för stödet :) Vi får fota lite mer när jag väl fått och lärt mig den nya kameran :D om du vill? :)



Kram

2008-10-05 @ 16:59:50
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0