Hold on

Ja då börjar dagen lida mot sitt slut och den har än så länge varit rätt så givande och ja positiv.

Som tidigare nämnt så frågade Sara och hennes sambo om jag vill var fotograf åt Karlstads Hundgrupp som de nyligen startat upp. Vilket jag mer än gärna ställer upp på, känns skönt att kunna hjälpa till med det man kan.

Har ätit resten av potatisgratängen idag, himla god men slår inte Per´s ( vilket får mig att tänka på Alex och att han fortfarande tydligen pratar om den, det är lite sött :D ). Vi saknar er Annika o Alex.


Vackra vackra Annika

Sedan idag har vi när Per kommit hem från jobbet lekt lite "kurragömma" med Loke. Något han tycker är extremt roligt, han älskar ju att söka så detta är ju toppen för honom plus att han får använda huvudet dessutom. Han blir så himla glad när han väl hittar en och det värmer ju alltid att se.

Oj idag har bloggen verkligen slagit rekord. Trodde inte mina ögon när jag såg hur många det var som läst bloggen idag, visst egentligen kanske det inte är så många i jämförelse med andra men för mig är det himla mycket. Hela 23 stycken som läst, men tror många är en gångs läsare men lite roligt är det ju. Men ni får gärna kommentera så man får veta lite vilka det är som läser, skulle vara roligt men givetvis inte något måste.


Gaah. Längtar som ett tok efter kameran så jag får börja lära mig den och testa lite.

Måste ta mig i kragen oxå och komma igång med hemsidan och bestämma mig och stanna vid en design och inte hålla på att byta hela tiden. Men snart så..






Kommentarer
Postat av: CrazyGirl

23 besökare är ju himla mycket för att ha haft bloggen i bara några veckor, som jag fattade det :)

Själv fick jag kämpa ett helt år innan jag fick över 20 läsare :P

2008-10-07 @ 22:47:51
URL: http://www.crazygirl.se
Postat av: Evelina

CrazyGirl:

Jag har haft bloggen sedan Juni i år så har väl inte haft den någe överdrivet länge visserligen men tror nog många från idag läser kollar bloggen en snabbis och inte återvänder.

Men det är himla roligt när det händer :D

2008-10-07 @ 22:53:31
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0