I´ll go anywhere with you

Vissa kommentarer gör en gladare än andra, så enkelt är det ju bara.

Glöm inte att fortsätta rösta på färgerna till min hemsida.

Endel kommentarer här kan ibland göra en hel del, har inte fått någon direkt negativ kommentar bortsett från 2 stycken som var personliga påhopp på en modell vars blogg jag kommenterat.

Har ställt lite frågor till ett par ex och andra som jag varit med i ren nyfikenhet oxå och det är fan roligt att läsa svaren, men jag tänker inte skriva vare sig frågor eller svar här.

Men har pratat rätt så mycket med mitt ena ex de senaste dagarna och det är rätt roligt faktiskt, man kan fråga sådant man undrade över då exempelvis.

Undrar hur det kommer sig att det förflutna kan faschinera så..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0