If you try to go alone

Helgen har varit trevlig och lugn, samt att vi har trotts allt haft riktigt roligt.

Hade ju som jag skrivit om tidigare en kväll här tillsammans med Anna där vi åt gott och snackade och tjoade en massa medan karlarna nördade sig lite extra mycket.

I lördas blev det rollspel tillsammans med Peter, lite som vi gör nästan varje helg. Ett tag in i spelandet så kom även Henrik förbi då han fått lite ledigt från familjen och var med oss och spelade en liten stund tills det att han blev för trött och behövde åka hem igen. Blev ett tidigt avslut då men Peter stannade kvar ett tag till och vi satt och pratade en massa om en massa, det var hiskeligt roligt måste jag säga.

I Söndags så tog vi det mest lungt och åt lite gott och kollade på tv mysandes tillsammans i soffan.

Så helgen har varit bra även om det känns som jag kanske hade kunnat göra lite mer nytta, har ju ett par mail jag skulle behöva ta och svara på. Men det ska jag göra nu denna veckan hade jag tänkt mig.

Idag ser det ut som det blir foto i studio. Tony ska fota Sofie och har lånat studion så då får jag troligtvis vara med på ett hörn jag med och fota lite var det tänkt. Ska bli roligt att få testa den nya kameran ordentligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0