In to the future, with a big smile

Igår var jag duktig så jag uppdaterade äntligen min dagbok på deviantart, var ju ett bra tag sedan sist. Men nu så.

Fick ett sms att pappa nyss och kameran är nu hos honom, så nu kan jag tillåta mig själv att bli glad och att längta. Inte riktigt vågat det så mycket innan av rädsla att det ska bli något och jag bara ska bli besviken, har nästan suttit och väntat på att det krånglar till sig eller att få höra att det faktiskt inte händer utan är en dröm eller liknande.



På Fredag kommer söta lilla pappsen och Gunilla ner med kameran och hälsar på oss, vilket jag tycker är himla roligt då jag har längtat efter att dom ska komma förbi länge nu. Då Gunilla är väldigt allergisk så blir det väldigt petigt städande här innan de kommer hit, lite svårt med dammsugaren som vi har visserligen men vi får göra vårt bästa.

Idag ska jag antagligen umgås lite med Marina om inget kommer ivägen dvs, ska bli trevligt med tanke på hur länge sedan det var vi hittade på något tillsammans.

Längtar så tills pappa kommer ner med kameran, ska bli så roligt att dom kommer och dessutom få kameran.



Kommentarer
Postat av: Kaka

Va kul med kameran! Woo vad glad jag är för dig!



Btw så funderar jag på att fixa halloween ferra typ den 1 nov, skulle ni vilja komma då? Kollar runt med folk nu innan jag bestämmer om det blir ngt, för å se om folk verkar på :)

2008-10-15 @ 17:02:58
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Kaka

Tack för att du kollade upp tryffeloljan :D



Ja ang halloween så tycker ju jag att det är skitkul med maskerad, så det får det nog bli, men många vill ju inte klä ut sig, som vanligt.. :P

2008-10-15 @ 20:22:41
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Räv

Här går det undan med 6-7 inlägg om dagen ^^

2008-10-16 @ 00:53:54
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Räv:

Ja ne jag har inte varit så himla aktiv dom senaste dagarna :D Lite lat och inte haft ork att skriva en massa ;)

2008-10-16 @ 02:53:19
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0