It can´t be wrong

Det känns lite som en så där extra bra dag idag om jag ska vara ärlig, lite roligt som händer.

Till att börja med så ska jag få låna studion efter det att Tony är klar och fota Sofie med underkläder igen, ska bli riktigt roligt och ser framemot det. Ska själv gå med i fotoklubben så jag kan låna den helt själv, men är väldigt tacksam att Tony är så snäll och låter mig hålla på där efter honom.

Idag har även Per pratat med arbetsgivaren och nu har han gett klartecken på att det är helt säkert att Per kommer bli anställd där från och med Januari. Visserligen har det väl varit säkert tidigare med men vi har inte riktigt fått det helt bekräftat tidigare så då har man itne riktigt vågat hoppats precis. Men nu har han sagt det till Per att han kommer utan tvekan anställa honom då, vilket känns otroligt skönt. Äntligen så kommer vår ekonomi bli riktigt stabil och Per får bekräftelse på att han faktiskt är bra som kock, inte för att jag någonsin tvivlat på honom men det har ju varit lite pga diagnoser och liknande så har folk backat istället för att se på fakta att han sköter sig bra och sjukt bra kock.

För där han varit tidigare så har han ju fått rätt stora jobb att göra ändå och det är ju för att han är så duktig.

Är så glad för hans skull och för vår skull. Äntligen så går det åt rätt håll för honom oxå och ju tidigare vår ekonomi blir stabil desto tidigare kan jag dra igång.. visserligen kommer jag börja i sakta mak för att känna av marknaden lite och för att göra mitt namn lite större innan jag satsar på lokaler och sådant.

Men nu ska jag fixa lite för fotningen ikväll.


Trackback
RSS 2.0