Kamera ahead

Pappa medelade nu här att kameran är på väg från USA så nu är det bara att vänta.

Jag önskar så jag kunde ge tillbaka allt alla mina nära och kära gett mig, och då menar jag självklart inte på det materiella utan känslomässiga. Visst att jag får låna pengar nu tex av far är ju materealistiskt så sett men det finns ju så mycket mer bakom allting och det är det jag önskar jag kunde åtgällda på något sätt.

För kan ju säga att det är kalrt jag är överlycklig att kameran är på väg och allt sådant men det som sagt som gör mig gladast är handlingen av min far i sig.

Dagen fakta: Jag är glad även om jag har en jäkla huvudvärk.



Kommentarer
Postat av: Bea

hejsvejs :) vad skall du hitta på i helgen , kram

2008-10-10 @ 16:19:09
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0