Lets go outside

När jag vaknade idag var jag något så fruktansvärt trött och huvudvärk hade jag med, men det gick tack och lov över lite efter att man fått i sig lite frukost.

Blev rätt sent igår även om det inte blev så mycket rollspelande. Peter orkade inte riktigt leda så det blev ett väldigt impulsivspel av Neotech 2 istället som Per ledde, dock blev Peter så himla trött så fort så vi lade ner det och satt och snackade några timmar istället. Men det var himla trevligt var det.



Idag har jag varit ut till Skutberget och umgåtts lite med Sara och Raxo, som är hennes hund. Loka var självklart oxå med så vi gick en liten promenad och lät hundarna bekanta sig med varandra. Loke var tämligen rädd för Raxo i början då han är en väldigt stor hund trotts att han bara är ca 8 månader ( har ju minne som en tonfisk ibland så kommer inte riktigt ihåg exakt hur gammal han är tyvärr ), han är ju en blandning av Schäfer och Rottweiler, dvs han är byggd som en schäfer med rottweiler teckning. Så söt kan jag lova.

Vi gick runt där lite och dom fick hälsa lite när dom kännde för det och dom lekte tom lite. Det var roligt att se att mina rädslor rörandes Loke har varit ganska felaktiga och det är inte alls så farligt utan han beter sig väldigt lungt även om han är rädd. Så skönt att se för det innebär ju att om han bara får lära sig så kommer det förhoppningsvis inte vara något problem med andra hundar.



Sedan är det ju himla roligt om han kan få en kompis dessutom.

Han var ju rätt nöjd nu när vi kom hem plus att han har ju fått åka bil och det är himla roligt tycker han. Gjorde ju dock tabben att glömma en filt till bilen som Loke kunde ligga på, det är ju ltie blött ute idag, så fick använda min kofta istället, funkar ju visserligen lika bra på sätt och vis och det är ju itne så att den är speciellt snygg som den är heller så.



Kommentarer
Postat av: Sara

Det var kul att ses igen :-) Sen var det super kul att det gick så pass bra med vovvarna :-) Vi får ta och hitta på något någon dag igen, och har du inte blivit medlem i djurskyddsföreningen än, bli det! ;-) Kram på dig!

2008-10-13 @ 16:30:13
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Det var det verkligen :D

Jo verkligen :) Men gör så att du hojtar till när du kunde nästa vecka, om du vill dvs :D

Ja nej har itne haft råd ännu, gått lite back denna månad om man säger som så.

2008-10-13 @ 16:51:36
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0