Nu blev jag glad

Eller ja glad, har väl varit munter hela dagen idag egentligen, så rätt ska väl vara gladare.

Det har varit en bra dag. Ska hitta på någe med Anna här någon dag framöver och så ska jag även hitta på någe med Sara. Detta är sådant jag verkligen ser framemot.

Sedan så hoppas jag ju även på att kameran mot all förmodan ska komma denna veckan, men det återstår att se.

Men det som främst faktiskt gjorde mig gladare så här på kvällskvisten var ett av mina ex. Pratar inte med honom så ofta, som med alla mina ex egentligen.

Kul att få höra lite hur han har det nu och hur det flyter på i livet, lite synd dock att inte allt gick så jätte bra men jag tror nog det ordnar sig för honom. Men vi satt iaf och pratade, mycket om förhållanden och sådant, och kom in lite på det där med att vara trogen osv. Det kom iaf fram att han inte varit otrogen mot mig iaf, som jag trott och varit helt övertygad om att han varit. Visst det gör väl ingen skillnad nu precis men det värmer ju fortfarande att höra.

Så det gjorde mig himla glad, även om det är ungefär 8 år sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0