Ögonbryn

Inatt plockade, eller rättare sagt slaktade, jag mina ögonbryn lite i ren tristess. Så tokigt blev det väl egentligen inte men det gör så jävla ont att slita loss tussar med hår, men är för otålig för att plocka dem så då antar jag att det stämmer lite med orden "Vill man vara fin får man lida pin".

Idag ska jag testa någon form av sminking, är ju verkligen inge bra på det men försöker lära mig. Vi får väl se hur det blir, men jag lovar att jag ska lägga upp en bild på hur det blev oavsett hur dåligt det blir.

Sedan så kan ni något om just smink och så får ni ju gärna komma med tips då vad jag gjort för fel och vad jag skulle kunna göra för att bli bättre, det skulle uppskattas iaf.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja lite smink träning skulle man nog behöva. Fixa ögonbrynen oxå för den delen. Tur jag jobbar natt idag. Då har jag ju lite sysselsättning med ögonbrynen då ;-)

2008-10-07 @ 12:33:03
URL: http://bringingsexybak.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Ja jag funderar på om det itne finns någon kurs eller så man kan gå och få lära sig lite.

Hehe ja men det är ju helt rätt :D Passa på då helt klart :D

2008-10-07 @ 13:05:02
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0