Planer

Har en fundering som jag tror skulle vara lite roligt.

När jag når inlägg 200 så ska jag nog anordna någon liten tävling, vet inte riktigt hur eller vad priset ska vara ännu men det kommer det med antar jag.

Verkar vara roligt att ha tävlingar på bloggen så jag ska härmas och ha det jag med.

Låter en 1  till 2 timmars Fotosession med 3 stycken kopior i storlek 30*45 som ett rimligt pris tro?



Tävlingen får nog hålla på i 2 veckor och ska nog använda den sortens tävligen jag sett andra ha, den som gör mest reklam för min blogg vinner. Dvs den som visar upp min blogg i sin blogg flest gånger, för varje gång får man lämna en kommentar i min blogg med en länk till det inlägget och bara ett inlägg per dag per person. Låter det bra?

Hur många tycker föresten att det skulle vara något roligt om jag gjorde här sedan för att fira 200 inlägg?
Bara 71 inlägg kvar..



Kommentarer
Postat av: Bea

svar : skall bli intressant att se ,kram på dig

2008-10-10 @ 01:16:18
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

svar : ja precis, lite lustigt hehe. allt väl denna fredags natt?

2008-10-10 @ 01:18:40
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Bea:

Jo tack bara bra, lite seg och så och har lite små tråkigt, därav inläggsbombar jag min blogg hehe.

Själv då?

Men det är väl torsdag.. eller ja nej se där det har blivit fredag. :D

Kram

2008-10-10 @ 01:21:06
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0