Time will go on

Igår ett par timmar efter att min kära Far och hans Gunilla åkt hem från oss så kom Peter F över lite och drog med oss ut och gick lite, även om vi inte gick så jätte långt pga mig.

Vi promenerade iväg till Statoil då Per skulle köpa en dricka och han skulle köpa lite dricka han med inför vårt rollspel. Vi har nämligen kommit överens om att vi ska gå en promenad allihopa innan vi spelar något, känns ganska skönt att få komma ut faktiskt.



Sedan när vi kom tillbaka hit hem så var det dags för att fortsätta med det Dark Heresy uppdrag som vi hållit på med jag vet inte hur länge nu, inte för att jag klagar precis. Bara roligt att spela och få hålla på längre med en karaktär, även om min antagligen blir lite för fucked up för att spela snart.

Så vi spelade från ungefär 15 tiden till 22 då han och Per skulle upp och jobba idag. Men det var otroligt roligt och längtar som ett tok tills det blir fortsättning igen.



Pappa ringde och berättade att dom kommit hem och att det gått bra att åka, vilket var skönt att höra.

Ikväll blir det till att fortsätta packa ner skit från lägenheten i lådor så vi får tomt i det lilla rummet vi har som vi använt lite som förråd tidigare men ska bli hobby/datarum här sedan. Kommer bli jävligt bra och då får vi extra plats att ställa matsalsbord här i vardagsrummet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0