Truddelutt

Ja nej jag kom verkligen itne på någon bättre rubrik till detta inlägget, som egentligen inte handlar om något.

Jag funderar på om man skulle gå med i Fotoklubben här i Karlstad, Sofie vill ju jätte gärna att jag gör det var tom så snäll som erbjöd sig betala halva så vi kunde vara där och fota i studion. Men det vill jag ju inte att hon gör, känns inte shysst.

Så ja nej det är ju inte dyrt så tror nog jag ska gå med iaf, man får ju ändå låna studion gratis så länge man är medlem och det kan vara bra att komma igång lite även om deras studio är långt i från den bästa. Helt klart bättre än inget alls så att säga.

Sedan blir jag ju lite extra inspirerad av att joina nu när Ida har gjort det oxå, eller vad jag förstod så har hon gått med och det ser ju himla roligt ut. Men vi får se hur det blir men det lutar ju mot att jag går med, dock vid årsskiftet.


Trackback
RSS 2.0