Zombie

Underbart. Ann vill vara med på Zombie fotoideen.

Pratade lite smått med henne nu om masker och sådant och lite vad som skulle bli bra och sådant. Jag ska rita upp lite hur jag tänkt det så ska vi prata lite mer över telefon istället om det hela, lite lättare att förklara där.

För den som inte vet det så är min söta lilla kusilin Ann vidrigt duktig och är utbildad till attributmakare.


Min goa lilla Ann.

Vi kommer få testa lite olika saker först så vi vet att det blir bra, speciellt rörande hålet i magen, men det kommer bli så himla bra och så roligt att få jobba lite tillsammans med henne oxå.

Har hittat en modell som passar detta väldigt bra dessutom.

Ser verkligen framemot detta.



Kommentarer
Postat av: Sara

Kul idé! Ann är jätte söt på bilden här ovanför :-)

2008-10-03 @ 10:48:54
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Tack ska bli himla roligt. Ja visst är hon himla söt :D tack ;D

2008-10-03 @ 20:58:37
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0