All stand together

Vi hade det riktigt mysigt igår med god mat, som är en självklarhet med en kock i familjen, och vi hyrt en film.

Vi åt Pers underbart goda potatisbakelser, som nu går att hitta receptet på i Pers egna blogg, tillsammans med en mumsig pepparsås och saftiga pepparstekar, självkalrt lite grönt på sidan om och tomaterna var såklart egen odlade. Vi hade hyrt Black Sheep, som kanske inte var en film jag rekomenderar att man äter till men den var riktigt rolig.


Annika Å, Maria och jag för något år sedan..

Måste säga att jag tänker väldigt mycket just nu på den tiden ute i Söråker och hur mycket jag saknar den och människorna i ens närhet, speciellt människorna. Dvs familj och vänner. Tänker på hur trevligt det var när man var hos Maria ( Pollan ) och vi låg i deras soffa o fåtöljer och lät oss föras iväg till en annan värld när vi lyssnade på The Phantom of the Opera.

Känner att jag måste verkligen ta mig iväg till Göteborg och hälsa på henne ja och Annika K med för den delen. Ibland känns det som det skulle vara en bra idee att faktiskt flytta dit till göteborg, men tror inte jag skulle må så bra vid en så stor stad i det långa loppet.


Annika K

Tycker det är synd att Annika o Alex behövde flytta härifrån, trivdes så bra med dem och det var roligt att Alex o Per kom så bra överens. Det är lite sött att Alex verkar tycka om Pers potatisgratäng så mycket att han fortfarande pratar om den. Men vi hade himla kul där på nyår, även om Per blev lite för full. Men dom lämnade helt klart ett tomrum efter sig när dom flyttade från karlstad men är ju helt klart glad för deras skull då det var det bästa för dem.

Kanske blir ett eget företag snart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0