But im not

Så vad ska man skriva om mer idag då?

Låt se.. Jag har märkt att det är en del människor här på internet och ja vanligtvis oxå verkar ha ett problem med andra. Märker det främst hos en del modeller som blir utsatta för diverse trakaserier och påhitt. Det är väl främst ett par modeller som jag syftar på som får genomgå en hel del.

Nu kan jag inte riktigt hela historierna bakom allting, det är det ju bara dem som vet. Men det som sägs kan jag inte hålla med om det minsta. Det rör sig om mycket snälla individer som är glad för det dom har, även om dom önskar sig mer. Jag menar vem fan gör inte det?


Yes.. me so hot ( jag något år tillbaka )

Om man inte kan vara glad för någons skull och inte säger saker för att man bryr sig eller oroar sig ( dvs för att vara snäll ) så varför ens säga något alls? Varför fortsätta läsa en blogg och följa ett liv man inte får ut något alls av? Det är  väl det som man kan kalla att inte ha något eget liv.

Tycker det är himla synd för ingen orkar med den skiten särskillt länge och jag förstår att dom tillslut inte orkar med att blogga längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0