Drive me crazy

Ja ne det var ju meningen att det skulle bli ett annat inlägg om mitt liv och liknande, men känner inte riktigt för det och tror ingen riktigt skulle vilja läsa det ändå, inte när det främst baserat på de mer sexuella upplevelser som jag gått igenom.

Så jag skiter i det inlägget helt enkelt och kriver om något annat.

Men ni får gärna berätta om "speciella" ex och liknande, alltid intressant att höra om och veta att man inte är helt ensam, även om egenheterna så att säga skiljer sig från varandra. Så bara skriva en kommentar om det.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja du vilket ex ska jag börja med? Ha ha! Du vet ju redan om en av dom. Han med låtarna du vet. Sen har jag även ett ex som bl.a ringde till MIN PAPPA och berättade att jag hade strulat med en annan kille, EFTER att det hade tagit slut. Tror det är något allvarligt fel på honom :-P

2008-09-22 @ 12:25:44
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Jo den första där minns jag ;) oj heh.. det lät väl kanske inte ja.. verkligen inge bra :/ men är du av med honom nu?

Verkar inte som det stod riktigt rätt till där, otäckt.

2008-09-22 @ 15:37:56
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0