Händer det verkligen?

Fick nyss ett samtal från min älskling som slutat på praktiken för dagen.

Dock blev jag oerhört rädd när han berättade att det hade hänt något. Blev alldeles kall då jagg fick bilder framför mig hur han gjort sig illa eller liknande, men fick snart veta att det ringt en klasskamrat från kockutbildningen som kollade läget lite och det kom fram att den restaurangen där han jobbade vill anställa Per.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jag kan inte tro det är sant och man vet inte om man törs hoppas på att det blir så, men han är påväg dit nu och ska kolla in restaurangen lite och prata med dem och se till att boka in ett möte så att handläggaren på AF Rehab kan vara med och kolla alla rättigheter och sådant samt informera om lönebidraget som är möjligt att få om dom anställer Per.



Fattar inte att detta händer, precis när vi båda börjat ge upp just på kock yrket och är påväg att gå vidare till en ny väg med en ny utbildning så händer detta..

Ja inga avtal är ju skrivna ännu så ska inte ta ut något i förväg, även om det är svårt att inte bli för glad.



Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad roligt! Hoppas allt går bra :-D

2008-09-23 @ 22:27:32
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Hoppas verkligen det :D skulle lösa så mycket känns det som.

2008-09-24 @ 16:38:19
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0