I better not touch

Tänk vad musik kan göra egentligen, speciellt vissa låtar. Detta blir mitt andra inlägg idag.

Veckan som gått har varit ganska händelserik måste jag säga. Träffat mitt personliga ombud, som jag även ska träffa imorgon ( tisdag ) och då skulle hon ta mig ut på lite fika eller någe sådant så vi får lära känna varandra lite innana hon åtar sig de uppdrag jag har åt henne. Men det känns riktigt bra än så länge och hon är himla trevlig. Hon ska bland annat hjälpa oss med att se om det möjligen finns något bidrag vi kan få för något och så blir det ju till att börja med att ta kontakt med endel av mina läkare och så så vi kan överklaga beslutet om min aktivetetersättning yttligare en gång.



Var även och fotograferade Lotta ute i Skoghall och hemma hos henne på Vidön i hennes nya fina lägenhet.

Sedan blev det karaktärsgörande till Neotech 2, dock inget spel då det blev lite sent för att börja. Så vi bestämde med Peter att vi skulle spela Dark Heresey  dagen efter istället. Det var himla roligt var det, längtar tills vi kan fortsätta. Är ju liksom lite spännande nu.


Peter gör karaktär.

Vi har fixat en massa här hemma och packat upp och packat ner och slängt en massa.

Igår ( söndags ) kom Peter och Anna över på middag dessutom. Vi åt Fläskfilé med en pepparsås och Potatisbakelser, var så ruggigt gott ( Per ska lägga upp receptet på sin blogg senare när han får tummen ur ). Vi skulle ha bjudit på Chockladtryffel med hallonsås oxå men råkade ha i för lite chocklad så den återfick aldrig riktigt fast form. Efter att vi ätit satt vi och snackade en massa en bra bit in på kvällen. Vi kollade även på deras bröllopsbilder som jag tagit och brände ut dem åt dem. Blir  väl lite warhammer 40k spel här framvöer skulle jag tro oxå.


Min framtida älskade bonde <3

Älskar att titta på Per när han målar och pysslar med sina gubbar, så söt.
Det  värmer så i hjärta och själv när jag ser på honom, när han ler och skrattar känns det så otroligt overkligt. Hur kan någon så underbar älska mig så mycket tillbaka?


Kommentarer
Postat av: Sara

Att skicka 30 bilder ska nog funka :-) Det lär ju märkas om inte annat :-P Ha ha! Vi får ta det nästa gång vi är online samtidigt :-) Kram!

2008-09-09 @ 13:29:12
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Låter kanon det. Då ser jag till att fixa det när vib åda är online :D Kram

2008-09-11 @ 16:57:06
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0