Im alive

Sömnpillrena var det ingen fara med och jag vaknade upp mer utvilad än jag tidigare gjort, en helt underbar känsla det var kan jag lova. Sov inte lika oroligt som jag brukar och sov igenom hela natten för en gångs skull.

Snart ska Per iväg och spela lite Warhammer 40k tillsammans med Fribe. Kul att dom hittar på lite och umgås, trist att bli själv här hemma men jag får väl hitta på någe att roa mig själv med.



Mår ganska bra just nu måste jag säga.. men det varierar ju fort så ja. Men just nu så!



Kommentarer
Postat av: patricia

Heheh ja idag fick dom börja spela warhammer :P allt bra annars?

2008-09-15 @ 18:17:02
Postat av: Evelina

Börja å börja.. :) dom har spelat både fantasy och 40k ett tag och jag har ju även jag armeer i båda :) Jo tack det är bara bra här just nu är det, seg och så. Själv då?

2008-09-16 @ 15:38:39
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0