Inside

Längtar så till en egen gård tillsammans med min snos.

Mötet igår med mitt Personliga Ombud Lena gick riktigt bra. Vi åkte ut och åkte lite och pratade en massa om vad jag behöver hjälp med. Så hon ska hjälpa till med att se till så jag ringer läkaren om ett utlåtande för att överklaga domslutet om aktivitetsersättning och lite sådana saker.



Vi har inte riktigt besämt oss om vi ska ta en lägenhet på vidön om den möjligheten skulle öppna sig. Dom är ju himla bra och fräscha, dessutom så ingick det tydligen både diskmaskin och tvättmaskin ( nu har vu ju det själva visserligen men iaf ) och hyran ligger på runt 3400 kronor för en 2a på ca 60 kvm. Det är verkligen inte dåligt det inte.

Och det är ju bra om vi inte binder upp oss så mycket som man gör med en bostadsrätt när vi inte riktigt vet hur det ser ut frammåt. speciellt med tanke på gården och att jag ska starta upp mitt foto företag.



Snart har det gått exakt 3 år sedan olyckan, även om det var ett tag sedan och jag repat mig ganska bra så mår jag dåligt av den. Visar det väl inte alltid men brukar kunna bli yr eller illamående när jag kommer den korsningen det hände nära igen. Det är ju då minnena blir allt tydligare och tankarna om vad som kunnat ske kommer upp allt tydligare.



Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att det känns så bra med ditt nya ombud :-) Lägenheten på Vidön lät ju inte så dum till pris och storlek. Är ju som sagt lättare med hyresrätt den dagen du skaffar din gård ;-) Kram!

2008-09-11 @ 16:27:48
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Tack så hemskt mycket tösa :D nej verkligen inte och dom är super fina verkligen. Jomen precis och om det skulle kajka till sig med fotoföretaget :)

Kram

2008-09-11 @ 16:58:27
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0