Klockan den går

Tiden rinner iväg och det har blivit väldigt sent, utan att jag märkt det, igen.

Per han ligger och sover och vilar sig inför den stora morgondagen, som egentligen är idag om man ska vara petig. Ty då ska han och hans handledare nämligen ha möte med klasskompisen och chefen om att komma in på praktik snabbt för får han jobbet, vilket det ser ut att vara ganska säkert att han får om jag tolkar Pers tolkningar rätt dvs, så börjar han redan nästa vecka.


Nicklas och Per under utbildningen.

Han är jätte nervös och orolig för att han inte ska klara av jobbet och vad det kräver av honom, men det tror jag. Det är klart han inte kan allt i början, vem fan gör det egentligen? Men jag hoppas det blir bra för honom, jag vill ju att han ska vara lycklig.

Tror alla utom jag och råttorna sover här hemma just nu, kanske jag borde följa deras exempel och lägga mig och sova jag med?

Så håll tummarna för att det går bra för Per imorgon ( ja idag.. )..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0