Let me be

Jag vet att jag inte är så dålig som jag får för mig att jag är ibland, innerst inne vet jag att det är mycket jag är riktigt duktig på men det är inte alltid så lätt att se det.

Jag orkar inte fota mer nu, inte när kvaliten blir som den blir. Visst kan jag skylle på kameran för det är ju den som det är fel på och håller på att gå sönder. Visst blir den en del riktigt bra foton men det gör mig så jävla ont att veta att med en kamera som funkar som den ska skulle de kunna vara så himla mycket bättre.


Modell: Elina K

Känns som det är hopplöst att fortsätta med foto som det ser ut nu. Varje gång man lägger upp bilder på modellbilder.se exempelvis så kommenteras det över att dom är oskarpa och att kvalitén inte är det minsta bra på dem. Hur kul är det att fortsätta när det är sådant jag inte kan göra något åt och jag vet att det är orättvist mot de modeller jag fotar att lägga ner tid och energi på en fotosession som sedan blir i jätte dålig kvalité.

Men det är samtidigt inget jag vill, att lägga foto på hyllan dvs, för jag vill ju komma vidare och göra mig ett namn och utvecklas. Men med det jag har idag så tror jag fan itne att jag kan komma någe längre och jag vill ju inte att mitt namn ska förknippas med så dålig kvalité.


Modell: Sofie H

Är så less på detta, men jag hoppas det löser sig med hjälp av försäkringen, men det är ju inte en garanti när jag inte vet vad den hamnar på riktigt.

Känns som jag sviker dem jag fotar att jag inte leverar det jag skulle kunna göra..



Kommentarer
Postat av: Sara

Ge inte upp Evelina! Du är verkligen en kanon fotograf. Sambon kommenterade dina foton som dom bästa foton någon tagit på mig. Jag tror att dom flesta vet att din kamera inte alltid vill detsamma som du. Men du är en skicklig fotograf och när allt ordnar sig penga mässigt får du möjlighet att skaffa en bra kamera :-) Många kramar till dig!

2008-09-27 @ 16:45:19
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Tack. Du anar inte vad det värmer att höra att du tycker det och att du tror på mig och på min framtid och att din karl tyckte så om bilderna. Tack

Kramar

2008-09-28 @ 14:25:08
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0