Redan?

Vad gör jag uppe denna tiden?

Kunde inte somna om efter det att Per sagt hej då och gått iväg till praktiken. Låg och vred mig en stund, skickade lite sms och försökte skriva lite i den dagbok jag har, som jag skriver i kanske 2 - 3 ggr per år. Försökte yttligare en gång att somna, men det gick inte. Även om Loke låg vid en och mös under täcket så kunde jag inte somna, brukar ju inte vara några problem men det gick inte.



Kanske är för att jag faktiskt somnade vid 2 tiden inatt istället för 6 som det brukar vara, men jag känner mig lite trött. Ska gå och duscha här snart, men är lite rädd jag ska somna i badkaret. Skulle ju inte vara första gången det inträffar.

Är nog så att jag är lite nervös över hur Pers möte med den möjliga framtida arbetsgivaren ska gå. Det känns som det  borde vara vår tur, men törs man verkligen hoppas på det?

Jaja, nu ska jag gå och däcka i badkaret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0