Skulle du?

Vi satt här och funderade lite tillsammans, tycker ju sådant är roligt så.

Funderade kring det om vi inte hade varandra om det vore någon i vänner kretsarna som man skulle kunna bli intresserade av eller ej och liknande. Rätt intresant egentligen även om jag nästan kunde Pers svar redan innan. Mitt svar var nog ganska självklart det med skulle jag tro.

Men det för en ju lite smått till frågan om att vara attraherad av en vän. Hur farligt är det egentligen? Har sett endel vänskaper rasera pga att sådant blir offentligjort. Tror det beror lite på det där att det blir ett ovetande om hur man ska bete sig eller gå vidare med den nyfunna informationen. Vissa tycker det är obehagligt medan för andra är det inga problem alls.

Men hur farligt är det egentligen att "bara" vara attraherad av en vän?

Visst jag kan säga att jag kanske inte är attraherad men att några vänner är attraktiva och det var jag ju att även Per tycker. Namn och så tänker jag inte gå in på rörandes någon av oss, men jag tror detta är något som är i alla förhållanden egentligen. För det går inte att bara tycka en person i hela världen är attraktiv, det tror jag inte ett ögonblick på.

Men det är på sätt och vis en intressant tanke och är nyfiken på vad andra tycker och tänker. Så dela gärna med er av era tankar kring detta.



Kommentarer
Postat av: Evelina

så kommentera på gott folk ;)

2008-09-21 @ 21:12:55
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: kaka

Förstod inte frågan :< "'bara' vara attraherad av en vän".. va? Är det bara somi endast? Att man itne är attraherad av ngn anna än en vän? Eller va? haha, känner mig skitdum :P

2008-09-21 @ 21:37:28
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

hehe nej jag som nog skrivit lite knepigt ;)

Menar i att om man är i ett förhållande främst men ja egentligen även om man är singel oxå. Men bah svårt att förklara :D Men menar lite som att man är attraherad av en vän och inte kär eller förälskad eller så :)



2008-09-21 @ 23:15:15
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0