Sometimes

Vissa saker kan jag inte skriva här känner jag, vilket är lite synd men det är väl sådant jag endera tycker är pinsamt ( för pinsamt dvs ) och annat är sådant jag bara tar öga med öga med de personer som jag känner mig trygg hos.

Vet inte varför det är så egentligen för jag är normalt  väldigt öppen, kanske tom lite för öppen ibland och säger sådant som ja alla kanske inte riktigt vill veta. Men när jag väl sätter igång och pratar så har jag lite svårt att stanna, visst hemligheter och sådant om andra är ju en sak men saker om mig själv rör mig inte så mycket om folk känner till.

Men ja ibland sitter jag och drömmer mig bort till sådant som skulle vara.. ja trevligt. Vet att det är sådant som aldrig ens kommer i närheten av att uppleva, men ibland så är det ju drömmen i sig som är charmen och att det i verkligheten inte alls skulle vara det minsta lockande.

Känns som jag främst svamlar idag så ska nog fortsätta lyssna på musik bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0