Soon you will know

Fortfarande förkyld och det går segt att bli av med denna förkylningen, vilket är lite frustrerande för ja jag tror väl ingen tycker det är roligt att måsta snyta sig så mycket att man blir får "skavsår" på näsan.

Igår kväll så ringde pappa och pratade lite och vi kollade lite på den kameran som jag beslutat mig för, dvs en Canon EOS 5D. Vi pratade om priser och delar och liknande och innan vi skulle lägga på sa pappa att jag skulle maila dem och kolla hur det är med frakt försäkring och så var han så söt att han erbjöd sig att kanske låna ut pengar till den ändå.



Egentligen så är det jag blir mest glad för att han faktiskt erbjöd sig detta, det värmde något ofantligt inom mig. Speciellt för att det säger ju att han verkligen tror på mig och tror att jag kan lyckas.

Är så tacksam att han erbjuder att kanske låna ut pengarna, det är ju inte säkert att det  blir ändå är det ju inte men det är ju helt klart tanken som räknas och jag förstår ju om han inte kan eller vill, för det rör sig ju ändå om rätt stora summor.

Tack.



Kommentarer
Postat av: Daddy-O

Hmm!! Blir det SÅ snygga kort med den kamera du har, så behöver du nog inte nå´n ny. Fast här var det väl motivet som gjorde det, förstås.

2008-09-30 @ 18:16:13
URL: http://www.geocities.com/sunvalley54/
Postat av: Evelina

Pappsen:



hehe go du är då pappa :D Ja men det vet du väl, klart det är motivet vetu ;D

2008-09-30 @ 18:46:30
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0