Testar

Ikväll så blir det första gången som jag använder sömnpiller.



Ja ikväll så ska jag testa mina sömnpiller jag fått av min läkare pga min dåliga sömn. Har inte riktigt vågat testa dem tidigare och glömt bort det hela tiden. Varje gång jag kommit på det tidigare så har jag haft något möte dagen efter eller liknande och jag vill ju inte riktigt prova dem när jag måste iväg dagen efter då jag inte vet riktigt vilken effekt pillren kommer ha på mig dagen efter.

Men vi får se imorgon helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är skönt att det går åt rätt håll :-) Blev ju hur orolig som helst när jag upptäckte dom i tisdags. Men nu var det ju inget allvarligt som tur var :-)



Företaget heter The Studio group. Dom ska marknadsföra här i Karlstad och sökte folk som ville modella. Så det är ju bara att köra på ;-)



Skulle det bli att vi inte är online samtidigt är det ju bara du mailar bilderna så kan jag skicka de 10 bilder jag vill ha med tillbaka :-) Nästan säkrare oxå med tanke på mitt inernet som loggar ur ibland :-P Ha ha!



Kram på dig!

2008-09-12 @ 14:33:26
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Det förstår jag verkligen. Skönt att höra det. Aldrig roligt sådant.



Fan va roligt :D Jag hoppas det gick bra och man får se lite bilder sedan :D



Håll på att pillar lite med bilderna nu här så :D



Kram på si



2008-09-16 @ 15:41:33
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0