Ut i skogen ska vi gå

Var iväg till Maribergsskogen idag och träffade Sara och hennes hund Raxo med hans flickvän Chilo.

Det var först och främst extremt skönt att faktiskt komma ut och att få köra lite var roligt det med, även om jag är nervös när jag kör den här bilen då den inte tar så bra i ettans växel. Men vädret var riktigt bra idag så vi möttes upp där vid parkeringen där vi satte oss i gräset.

Vi talade om en massa saker och fikade lite och kollade på när hundarna lekte. Det var riktigt kul och välbehövligt kan jag lova. Jag är himla glad att få komma ut och att ha sånt trevligt sällskap gör det ju inte värre precis.


Sara med Raxo och Chilo.

Känns så roligt för det känns som man kännt henne jätte länge och trivs så bra med henne och känner att hon är en sån person jag skulle kunna prata om allt med, även om jag är väldigt öppen så är det rätt sällan jag känner att jag kan vara SÅ öppen med någon. Det är typ Per och ett fåtal till.

Jag hoppas att Raxo och Loke kommer överens, tror inte det ska vara någon fara faktiskt men klart man är lite orolig när han är så rädd för andra hundar som han kan vara, inte alltid men ofta.


Min lille snos, Loke.

Så snällt av henne och hennes sambo att fråga om vi ville vara med på övningskursen som han ska ha i oktober. Ska bli riktigt roligt och tror det kan vara riktigt bra för Loke att få komma ut o träna lite och speciellt träna på att träffa andra hundar och människor ute.

Imorgon tror jag att jag ska se om jag lyckas krångla ner med Loke och faktiskt att han och jag åker till Mariebergskogen och tar en liten promenad, har saknat att komma ut och gå med honom så jävla mycket..



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det var riktigt mysigt :-) Vi får ses någon dag igen så Loke och Raxo får träffas :-) Det ska nog gå bra. Kul att ni ville gå på "försöks" kursen :-)

2008-09-27 @ 16:49:49
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0