In the winter

Idag har än så länge varit en bra dag.

Har träffat med mitt personliga ombud och pratat en massa om mycket och inget. Hon ska hjälpa mig att få igång läkarna lite så jag får min nya medecin snart samt se till så det händer något med överklagan.



Vi var ut till Edsvalla vid ÖB en snabbis och bara åkte omkring, är ju ganska fin natur där så det gjorde mig himla gott kan jag lova. Mår så mycket bättre när jag får komma till lite lantligare platser och se natur och djur.

Sedan åkte vi till Skuteberget och kollade lite för att sedan åka till IKEA där vi köpte lite att dricka, man blir törstig av att pladdra hela tiden.

Men det var faktiskt riktigt trevligt och hon är himla lätt att prata med, tack och lov.



Kommentarer
Postat av: Sara

Det lät som en härlig dag :-)

2008-09-23 @ 22:26:53
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

tack det var det verkligen :D

2008-09-24 @ 16:37:41
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0