When you do

Vill börja med att säga att jag inte skriver detta för att söka sympatier och bara tycka synd om mig utan för att det är som så jag känner och tänker.

Det känns som en ny kamera skulle ändra mycket men jag märker att jag är på väg neråt ordentligt då jag hela tiden får tankar som säger mig att varför skulle du vara bättre än någon annan?

Inbillar mig att folk bara säger snälla saker om mig och mina foton bara för att vara snälla och för att inte såra mig, egentligen vet jag väl att det inte är fallet så men ändå får jag den känslan.

Känns lite som att vem är jag att inbilla mig att jag skulle kunna driva ett eget företag med foto? Är jag verkligen så duktig?

Jag försöker tänka på vad folk omkring mig sagt. Som det att mina fotolärare sa att jag var naturligt bra och verkligen hade ett öga för det. Det en bekant som jobbar med special effekter och sådant sa att jag kommer utan tvekan att lyckas. Det många vänner och familj sagt att det är riktigt bra foton. Men det är inte alltid det går fram och visst ingen har någonsin sagt att mina bilder inte är bra så förstår inte var jag får det ifrån egentligen.

Men det märks att det går neråt ordentligt nu när jag tvivlar mer och mer på mig själv.

Ja nog med känslomässigt babbel..



Kommentarer
Postat av: Ann

Alla har sina nergångar ibland men jag hoppas verkligen att du inte känner att du tänker lägga av med fotandet och företaget. Du har kämpat som fan och jag tror verkligen på att du om någon klarar av det. Fortsätt kämpa på kusinen! Tänk på hur jäkla långt du kommit och hur många du har lyckats övertyga!

2008-10-01 @ 21:54:23
Postat av: Evelina

Ann:

Tack tösa, det värmer att höra att du tror på mig. Men det är ju det att ibland känns det som du är en av de få som faktiskt gör det. Men jag hoppas att du har rätt och jag hoppas jag orkar dra igång det denna gången och inte ger upp strax innan start linjen.

Kram

2008-10-02 @ 13:22:16
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0