You make me smile

Måste säga att jag känner mig mer nöjd än tidigare angående min dator och har insett att den är nog lite bättre än vad jag tidigare trott.

Den har ju ett av de bästa grafikkorten på marknaden, även om kylningen skulle kunna vara lite bättre på den. Men den är däremot lätt att klocka, vilket jag ska göra lite när jag fått in lite fler fläktar i chassit.
Men det känns skönt att höra att andra tycker det är en bra dator oxå, säga vad man vill så är det skönt med bekräftelse på att man gjort ett bra jobb och faktiskt lyckat få ihop en riktigt bra dator.

Nu med det na nätagirgatet så ska det mesta funka som det ska u när det kommer tillräckligt med strömtillförsel till allting.



Pers datorn funkar äntligen och lösningen var mycket billigae än vi befarade först. Var väldigt rädda att vi skulle bli tvugna att byta processor i den och det kan kosta från 1500 - 2500 kronor men istället visade sig att det var faktiskt Minnet som det var fel på, vilket kostade under 300 kronat att byta ut. Så lite skillnad om man säger som så.

Känns bra att han kan använda sin dator nu oxå. Dock måste jag forma min igen, vilket inte är någon höjdare men det går ju ganska fort. Det är ju att instalera allting igen som är segt.



Kommentarer
Postat av: Räv

Hur mycket kostade pers dator allt som allt nu då? :P

2008-09-20 @ 15:35:22
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Räv:

Jadu vi fick ju tillbaka pengarna för första grafikkotet han då det var trasigt så.. men ja hans ligger väl 8000-9000 kronor :) Men det är bara för att det krånglat lite och vu behövt byta ut lite delar som den dragit iväg.

Men vi har räknat på att bådas datorer o vi skulle köpa dem i butik så skulle dom nog ligga på strax över 20 000 kronor ( per dator ) om inte mer ändå :) Woho

2008-09-20 @ 15:48:13
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0