Foto

Har suttit här de senaste dagarna och fixat en väldig massa med bilder känns det som.

Igår satt jag och retuscherade en massa utav gravidbilderna som jag tog tillsammans med Sara, vill dock inte lägga upp någon av dem utan att ha pratat med henne först och höra vad hon tycker om det.

Men har även gjort några till bilder som jag tog tillsammans med Sofie här innan jul så dom kommer här.


Modell: Sofie Hurtig                                  Foto: Jag

Och så en till.


Modell: Sofie Hurtig                                                           Foto: Jag

Dom blev riktigt snygga och vi är riktigt nöjda med dem.

Gravidbilderna blir även dom riktigt bra och känner mig himla nöjd med dem, hoppas som sagt bara att Sara kommer gilla dem med.



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh så snygga bilder på vackra Sofie! Ni gör sjukt bra bilder tillsammans :)



Jag ser fram emot att få se mina bilder "tillfixade" :D Tjoho! Är ju nöjd med dom redan som det är så bara kul om dom blir ännu bättre :)



Kram

2009-04-09 @ 10:40:01
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:



Tack så hemskt mycket. :D



Känns som dom blev riktigt bra bilderna på dig så jag hoppas du gillar dem, är det något som du ogillar eller så är det bara att hojta till så får jag fixa det :D



Kramar

2009-04-09 @ 11:49:26
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0